.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتخب مردم بهشهر در مجلس: معلم نبايد دغدغه معيشت داشته باشد

منتخب مردم شرق مازندران در مجلس هشتم گفت: بايد براي معلمان طوري برنامه ريزي شود كه معلم دغدغه معيشت نداشته و دو شغله و سه شغله نباشد.

احمد مقيمي عصر ديروز در همايش بانوان فرهنگي بهشهر در سالن سپاه افزود: معلم بايد همواره مطالعه داشته و درس روز بعد را مطالعه كرده و بر موضوع درس احاطه داشته باشد چرا كه در غير اين صورت تمام ساعات عمر دانش آموزان به هدر خواهد رفت.
وي با بيان گسست بين دانش آموز و معلم گفت: در حال حاضر هماهنگي بين اين دو قشر وجود ندارد و دانش آموزان بايد با رعايت احترام ارتباط تنگاتنگي با معلمين داشته باشند.
مقيمي با اشاره به مطالبات معلمين گفت: اهميت درجه تعليم و تربيت را با معيار پول نمي توان سنجيد و اين زيبنده مقام بالاي معلم نيست ولي بايد مطالبات بحق اين قشر پرداخت شود.
وي تصريح كرد: در اين رابطه 50 درصد ما مسئولين مقصريم.
منتخب مردم شرق مازندران در مجلس هشتم افزود: در سال نوآوري تلاش، برنامه ريزي و عمل خالصانه بايد مورد توجه قرار گرفته و اگر اين عوامل در آموزش و پرورش مورد توجه قرار نگيرد تهديدي جدي براي اين حوزه است.
وي همچنين با بيان اينكه در كشورهاي پيشرفته 80 درصد مصوبات مجلس كه تبديل به قانون مي شود طرح نمايندگان و 20 درصد لايحه دولت است گفت: متاسفانه در كشور ما عكس اين قضيه حاكم است و بايد با تلاش و همت همگاني به پيشرفت و تحول در منطقه و كشور برسيم.
مقيمي در پايان تصريح كرد: خوشبختانه با همدلي و همكاري مسئولين دلسوز براي ايجاد فرصتهاي شغلي در منطقه كارهاي اساسي صورت گرفته و راه درياي بهشهر كه از مطالبات ديرين بهشهري ها نيز باز شده و در اين راستا نيز فرصتهاي شغلي مناسب ايجاد خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.